vooral doorgaan....

16:00 zoals altijd... met vanalles door elkaar, veel te druk bezig..... 
het frustrerende is dan altijd aalsof ik nix gedaan heb aan het eind van de dag, maar het is een paar stapjes hier, en een paar stapjes daar... en dan uiteindelijk ist ook klaar.... 

nu vooral ook bezig met mn foortuintje ( gewone mensentaal voortuintje ) ....... 
mn beroende DwaalKoe is al geslacht//// 

 
en nu ben ik ff vooral bezig met grind hydrokorrels en zinloze tegels wegwerken, mn foortuintje moet va het voorjaar immers gaan dienen als belangrijk onderdeel van mn Leefmuseum / DwaalTerras en mischien zelfs ook een maandelijkse mini-rommelmarkt, of expo ruimte etc, etc.
maar er is nog veel werk... ook nieuwe tegels leggen enz.

maar goed.. ook dat dus.... 

vandaag ben ik er eindelijk ook weer eens ff aan toegekomen om weer even VR ( Oculus2 ) te schilderen, ook heerlijk even een andere omgeving.

en met mn crasgdieet gaat het ook goed, 15 kilo kwijt in 2 weken, ik moet er nog ( minstens ) 10 van af hebben en dan ben ik weer echt tevreden... 

mn online art gallery is ondertussen ook een fijt... die staat HIER OP WHATS APP
een DwaalKanaal ( Chat Groep ) op Telegram en WhatsApp en natuurlijk ook een discussieforum en een Google meet ( Leefmuseum online ) elke maandag live van 12:00 tot 18:00
en dan ben ik ook nog op Wordpress begonnen.... 
en dan ook nog het uodaten van mn andere social media zin en onzin van het leven.... 

Reacties