trots op mn creatieve bijtje 🐰

05:15 , nog heel vroeg dus...m
En mn meissie slaapt gelukkig nog ff verder ( is goed voor haar ) ik pak, nadat we er eerst 1 samen gedronken hebben nog ff 1 bakje ☕...
en ik kijk naar haar crea-talenten... Jep "trots" 🥰.. mooi om de dag zo te beginnen toch ?......
Strakkies, rond 07:00 ff onze Semmy uitlaten... 
Dan naar mijn huis, ( het DwaalHuis ) is sind ik samen ben steeds meer enkel een "werk" ruimte..
Beton gieten en verder gaan met mijn foortuuintje, dan weer een nieuw DwaalArtWork plaatsen op mn verkoop-site ( fotos maken en Google Bard(ai) een stukje laten schrijven..... 
Dan 12:45 weer naar mn meisje, ff samen naar de voedselbank..en dan is de dag weer bijna voorbij..... 

Ik hoop nog wel dat ik vandaag eindelijk iets hoor van de ABN bank ivm zakelijke bankrekening voor mn stichting..... En van "Olav" de persoon waarvan ik va 01-02-24 een garagebox/opslag ga huren voor mn kunst / stichting/ opslag,... Ik moet ruimte hebben..... 

Reacties