Kringloopkunst met mes en vork

 

Elke eerste zondag van de maand heb ik mijn atelier en art gallery omgebouwd tot goedkoop kringloopwinkeltje. Mijn vriendin helpt me dan, en runt het kringloopwinkel gebeuren. Ondertussen houd ik me dan bezig met mijn schilderijen, mijn vintage store, de DwaalStore, de koffie en de thee.

Gisteren was het de eerste zondag van de maand, en heb ik voor de eerste keer samen met mijn vriendin dit schilderij gemaakt. Het klinkt raar, maar we hebben geen kwasten, maar mes en vork gebruikt om dit schilderij te maken.

Het schilderij:

Het schilderij is abstract, en is gemaakt met verschillende kleuren verf, inkt, beits en andere chemische troep die mensen soms komen brengen voor mijn kringloop / stichting / leefmuseum.

De kleuren zijn fel en contrasterend, en de vormen zijn abstract en organisch. Het schilderij straalt een bepaalde energie en levendigheid uit.

De techniek:

Het was een uitdaging om met mes en vork te schilderen. De verf was soms moeilijk te verwerken, en de vormen waren niet altijd even makkelijk te creëren. Maar uiteindelijk lukte het ons om een mooi en uniek schilderij te maken.

We gebruikten verschillende technieken om het schilderij te maken. Soms smeerden we de verf met het mes of de vork op het canvas, soms streken we de verf uit, en soms gebruikten we de verf om lijnen en vormen te creëren.

De ervaring:

Het was een heel leuke en productieve ervaring om samen met mijn vriendin dit schilderij te maken. Het was een manier om onze creativiteit te uiten, en om te experimenteren met nieuwe technieken.

We zijn allebei heel blij met het resultaat, en we willen het schilderij graag tentoonstellen in onze galerie.

Conclusie:

Kringloopkunst is een leuke en duurzame manier om kunst te maken. Het is een manier om materialen die anders verloren zouden gaan een nieuw leven te geven.

Het schilderij dat we hebben gemaakt is een mooi voorbeeld van hoe kringloopkunst kan worden gebruikt om iets unieks en creatiefs te maken.

Hashtags:

#kringloopkunst #kunstmetmesenvork #abstractschilderij #creatieveexperimenten #dwalhaas #dwaalstore

Reacties