en we beginnen de dag weer met...πŸŽ¨πŸ–Œ️

Ik was als klein kind altijd al bezig met "kunst", tekenen, schilderen, dingen maken, knutselen.. dat heb ik altijd al gedaan.. tot op de dag van vandaag...
Jep als "kunstenaar":heb ik inmiddels al weer meer dan 50 jaar ( een halve eeuw ! ) ervaring met div. materialen en technieken....
Levenskunstenaar want een dagje ECHT NIETS DOEN πŸ€” zit er voor mij bijna nooit bij, zelden...zeer zelden, altijd maar druk, druk, druk.....🐰ook als het lijkt dat ik niets aan het doen ben... mn hoofd loopt altijd over met vanalles en een beetje....
Soms zien mensen het ook terug in mn werken...
prima, maar waar mijn gedachtes zitten of zaten toen ik een bepaald werk creΓ«rde zijn meestal voor mezelf.
Wat en ander er van vind of doet, dat is voor hun.. 

16:00
de "werk"dag is weer bijna voorbij...
Morgen nog 1x Leefmuseum en dan kan ik mn voordeur weer gesloten houden...geen inloop of nixnie πŸ˜πŸ™

Reacties