De "buit" van gisteren....


10:15    Goeie Morgen, ieder 1 ....
ik ben weer ( ff ) thuis in mn eigen Dwaalhuis... ( er moet soms ook gewerkt worden )

hier boven vind je de "buit"van gisteren, mn maandelijkse rondje Zeeland /
 kringloopwinkeltjes etc. 

11:30 een nieuw A4tje voor mn voordeur gemaakt

want soms is het echt niet meer leuk.... ( voor mij ) 
ik ben de laatste tijd al minder in mn Dwaalhuis / DwaalStore / Atelier terwijl ik het ook steeds drukker heb, sinds mn manager ook veel drukker met mn kunst, verkoop enz.. 
dus op de dagen en tijden. dat ik in mn Dwaalhuis ben en niet open ben zoals zaterdags, zondags en maandags... 
word hier toch te pas en te onpas op andere dagen en tijden aangebeld... dat houd me van mn "werk" terwijl "vrije tijd"( vrijheid )  belangrijker voor me is dan geld.... 

ik ben benieuwd hoe dat dit gaat worden als het weer straks weer beter word...kan ik dan nog van de rust in mn foortuintje genieten ? 

ik was vandaag om 09:00 in mn Dwaalhuis, en er  heeft nu alweer ( 2 keer ) iemand voor "hulp"mn stchting aangebeld... 
en dat terwijl ik ook daarvoor gewoon mn zaterdag, zondag en maandag heb... niet grappig, ook mijn tijd is kostbaar.. ik heb niet het eeuwige leven, maar nog wel bergen "werk"te verzetten... 

12:00 update : DwaalDieet / Dwaalhaas Crashdieet ( don't try this at home ) ....
toen ik ( weer ) begon met crashen, gaf de weegschaal 107kg aan... vanmorgen toen mn 3e crahdag begon gaf de weegschaal 99kg aan...  
wat ik de afgelopen dagen gegeten heb ? 
tot nu toe, enkel 2 hardgekookte eitjes... en ik heb ( nog steeds ) geen hoger of klachten of wat dan ook.. 
ik wil weer zo snel mogelijk naar 80kg gaan, om mezelf dan vervolgens weer lekker snel vol te proppen met alles wat lekker is.... lol "afzien is volharding"

Reacties