كل شيء بخير؟

10:00 - Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕

naast deze en de blog "DwaalSporen" ben ik ook nog eens met een "Dwaalhaas Fake News" blog begonnen....( de mensen lullen toch wel 😁) ....

maar op deze blog, en for real... "meet the Dwaalhaas" enkel de waarheid en nix dan de waarheid .. so help me god.... ( ofzo ) 

vandaag is dag 4 van mijn DwaalDieet / crashdieet ingegaan, met vanmorgen, min 9kg op de weegschaal..

dat kan eigenlijk ook niet anders want wat ik tot nu toe gegeten heb zijn 3 hardgekookte eitjes..  

12:00

mijn KILO  Ascorbinezuur is binnen 😏.... postNL heeft het gisteren bij mn buurman afgegeven... 

tja er zijn studies die zeggen dat het niets helpt of doet, maar er zijn ook studies die he tegendeel zeggen, dus ik volg mijn eigen weg en kennis weer eens.. zoals meestal.

15:30 de tijd gaat snel... te veel te doen, nooit tijd genoeg 🥴

ik ben ook alvast begonnen met de "kringloopwinkel" kramen / tafels, voor zondag...voor mn meissie... Maar hoogstwaarschijnlijk komt ze morgen ( zaterdag ) ook al mee om te helpen... en misschien ( ik hoop het ) verkoopt ze morgen ook nog wat kringloopspul... Haar kraam hier is normaal enkel op de 1e zondag vd maand... maar als zij de zaterdag ervoor ook erbij wil pakken 🤔✌️😁

Ik vind het prima... 

17:30

ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag... 

ik heb helaas, weer niet alles kunnen doen wat ik doen wilde,  naar het is niet anders


Reacties