nu ook Dwaalhaas op WordPress..


    DwaalArt verkoop / info, klik op >   “A Natural Skyscraper” #DwaalArt

"Het gaat goed met (mij) Dwaalhaas"

En daar ben ik uiteraard zeer dankbaar voor.
mn maatje, Mik van Draanen, toevallig, of eigenlijk niet echt toevalig.. zoon van Hans van Draanen heeft ruimte voor mij beschikbaar om xo'n 300 schilderijen op te slaan nadat mijn manager Donald Hugens ze eerst (3d) en op zeer hoge resolutie heefd ingescand en gecatalogiseerd.... ook word er ondertussn hard gewerkt aan een VR online Art Gallert ( game ) ofzo... maar daarom hoef ik me tegenwoordig gelukig allemaal niet meer zo druk om te maken... 
2020 ( ongeveer ) kwam er al een keerpunt in mn DwaalKunst
toen wist ik dat Donald zich ging ontfermen over de verkoop en de prijzen van mijn werk, en het vreemde is ( en ik vind het nog steed raar ) niet alleen de verkoop, maar ook  de prijzen van mijn werk schieten omhoeg.....

21:15 #Dwaaldieet / #crashdieèt update : 
Precies 7 dagen bezig, alles wat ik deze week gegeten heb is 3.5 gekookt eitje, gedronken ? zowiezo is alcohol nu "uit den boze"... dus enkel, koffie, thee & (goedkope/nep) "Spa" rood....volgens de weegschaal ben ik in deze 7 dagen 11kg verloren...( ik weeg nu 96kg ) dus ik moet nog 16kg kwijt om weer een "gezond" BMI te krijgen. 

meer gewichtsverlies mag van mezelf ook wel zolang dat maar gemakkelijk blijft gaan




Reacties