2e dag van 2024...

08:30... Nu nog bij mn meisje... 
Straks naar mn DwaalHuis...straks schrijf ik verder...

10:30
weer thuis, in mn DwaalHuis...
eerst nog ff samen met mn meissie naar Hornbach in Best geweest voor potgrond ( plantenAsiel / Leefmuseum / mn Stichting ) aansluitend het hondje nog ff uitgelaten en een boswandeling in Best... ( vlakbij De Vleut ) 
en nu , aleen hier, een beetje "werken" ( VR ) Kunst maken enzo... we zien wel wie of wat de dag vandaag weer bregen gaat.... PS gisteren ook ff mn Meuk is Leuk agenda geupdate....

13:00
Het heeft me weer flink wat geld gekost... "Leefmuseum"  investering..
En het gaat mij financieel niet eens wat opleveren 🤔😉 maar gelukkig doe ik het daar ook niet voor... "Delen is vermenigvuldigen"... 
Ik moet nu enkel nog opgespannen canvasjes / paneeltjes halen bij de Action, en dan kan mn Leefmuseum ( voorlopig enkel nog "pouring" ) ( a 5€ pp ) weer beginnen... Koffie en thee blijft gratis, en die 5€ of vrijwillige donatie naar draagkracht.. da's ook nieuw voor mij... 
Daar kan ik weer nieuw crea materiaal / verf, pouring medium etc etc van kopen.... 
Tja een mens moet iets als hij ( of de Stichting ) autonoom of onafhankelijk van donateurs, staat subsidies wil blijven....

15:45
even zelf een beetje aan het testen gegaan met het spul dat ik voor mn Leefmuseum maandagen gekocht heb.....

🤔Ik ben er zelf ( nog ) niet echt tevreden over... Het spul dat je (;goedkoper) bij de Action kan kopen lijkt wel veel beter... ✌️
Maar dat mag de pret niet drukken "het is wat het is"...




Reacties