DwaalTijd.. nog net voor het einde van het jaar.

13:30
druk druk druk... nog veel ( te veel ) te doen voor het einde ( van 2023 ) .... 
oa, ff (op) mezelf zijn.. in mn Dwaalhuis, Atelier, Art Gallry. etc. kliko's vol maken, want morgen komt de vuilniswagen voor de laatste keer ( dit jaar ) schilderen op echt canvas, met echte verf ( enzo ) is ook weer anders dan in VR ( virtual reality ) 
website / blog onderhoud... 
auto opruimen, leegmaken enz want woensdag gaan mn meissie en ik weer mn maandelijkse rondje Zeeland / Walcheren doen... 
voorbereidingen voor as zondag... dan is mn DwaalStore aangepast open / van 12"00 tot 15:00, we sluiten eerder ivm oud op nieuw en oliebollen bakken voor de omgeving... 
5 pakken mix gehaald.... 
ondertussen ook bezig met biertjes drinken en muziekjes draaien... is er afgelopen maandag en aankomende maandag ook weer niet.. aan de orde of aan geweest... 
kortom.. ff DwaalTijd... 
15:00 en lekker bezig... "The smell of chemicanials and paint" .... 
Wat het word ? Hoe het opdroogt ? Of het verkoopt, aan wie, wanneer, hoeveel ? Boeit me niet... Ik heb de fun of creating... 
Khoop dattie morgen droog genoeg is.. en nog steeds mooi is.. morgen voordat mn manager hem ziet ( dan weet hij ook niets over het ontstaan / bestaan van dit schilderij... Dan kan ik R mee doen wat ik wil.... 


 

Reacties